Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
14 mars 2006

CDO

O Centro Dramático Galego terá o venres novo director. Eu reitero a miña aposta. Non é soamente o seu coñecemento do teatro, a súa concepción vangardista, a súa visión do que debe ser, a súa valentía e a súa temida independencia de criterio; sobre todo é a súa procedencia. ¿Por que non mantermos a tradición do Centro Dramático Ourensán? Ernesto Chao, Manuel Guede, Ánxeles Cuña,...

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Pois que queres que che diga, unha vez máis concordo co dono do bar. Por certo, seica o de Verín e ti ides a andar por Vigo, xuntos pero non revoltos. Agardo que confirmes data, lugar e hora.
Répondre
S
Camilo é dos tipos que me dá boa espiña. Un voto máis para el.
Répondre
N
Concordo contigo na idioneidade da aposta. Aínda que o feito de ser de Ourense non debería de ser garantía de nada. Camilo sería un gran director.
Répondre
A
Machiño, pois eu votaría, sen pensalo, polo palanganeiro. El si que sabe de farándulas teatrais. Éche o melloriño que temos no país dos mil ríos e primaveras. Dígocho eu, machiño, coma o palanganeiro non hai outro. Se a súa mercé mo permite, admirado Jaure, deberiamos impulsar unha manifa a prol do palanganeiro director. Camilo é bon pero o palanganeiro... machiño, o palanganeiro éche doutra galaxia!
Répondre
E
Eu dáballe o meu voto a Paloma Lugilde, pero nen mo van pedir a min (o voto) nen llo van dar a ela (o cargo).
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 429
Publicité