Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
15 mars 2006

UN TÉCNICO NO CDG

Os teatreiros pensan que o substituto de Ánxeles Cuña no CDG vai ser un técnico. É loxico porque vai ter que asumir un proxecto alleo co parón canicular polo medio. Eu pregunto polo meu candidato e polo outro favorito e me din que "frío, frío", que nin eses nin Vieitez, con todo o seu peso teórico e o respecto que se lle garda no oficio. Dinme que será un apañacontas, que a pataca está demasiado quente como para arriscar cun artista. Hai -eu ignoro, mais sinalo para dar unha visión completa-, quen me falou de "alguén cercano ao partido"; pero todos pensan nun xestor, que, por outra banda, é o que cómpre.

Publicité
Publicité
Commentaires
G
Eu non gosto do órgano mecánico do Brage.
Répondre
I
Ay, mi madre querida, como sea Brage. Como sea Brage ya veo el tinglado montado y esto se nos convierte en el show de la cabra. Y cuidado con el que no baile al son del organo electrónico o mecánico.
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 435
Publicité