Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
2 mai 2006

UN XOGO DE APÓCRIFOS

Convídoos a unha gozosa lectura. Non soamente porque a miña inmodesta persoa acabe por ser o motor da maioría dos debates que nese lugar intentan establecerse, que tamén. Nomeadamente porque serve para analizar con eficacia as consecuencias de usar seudónimos en Internet. O meu único alcume na rede, espero que vostedes si me crean, foi sempre o meu primeiro apelido. O caso é que ese espazo é punto de encontro para persoas que se divirten insultándose as unhas ás outras e viceversa. Moitos deles teiman en que eu estou tras eses alcumes que usan para os seus embates e chegou un punto en que cada quen cre que estou tras os restantes alcumes (tras todos agás dos que usan eles mesmos, claro) e que me están acusando de rebentar un foro no que, cuitado de min, non participei alén de dúas ou tres veces e que non leo o que me gustaría por falta de tempo.

Publicité
Publicité
Commentaires
K
Eu non son Jaureguizar<br /> discriminade<br /> sacade a lúpa e o fino entendemento<br /> <br /> a Jaureguizar, efectivamente non lle acae ben o termo transmoderno<br /> quizais mellor postmoderno de vila, sinon?
Répondre
S
Kurtz, de Jaurqguízar pódense dicir moitas cousas, mais chamarlle "transmoderno" non me parece nada atinado. Revise ese termo.
Répondre
J
En efecto, mister Brautigan: Kurtz é Jaureguízar
Répondre
B
supoño que agora saltará alguén dicindo que KURTZ é Jaureguizar de incógnito.
Répondre
K
Jaurguizar, porqué a colliches con Caneiro.<br /> Non é o peor, ti non es mellor que el.<br /> el segundo dis tratoute amabelmente cando comezabas?<br /> Se non che gusta a súa literatura pois argumenta o teu gosto e disgosto.<br /> Paréceme que ti lle viches a debilidade...a súa egolatría, o seu defecto, ante o que está indefenso e atacaches.<br /> Que mérito ten vencer no boxeo a un manco?<br /> Ti queres ser, como todos, debeces polo exito, mais pasaste moito, comportaste irresponsabelmente.<br /> Imaxina se eres capaz a dor de Caneiro?<br /> Caneiro non é mala persona, e polo que parece incluso peca menos de sobervia que ti,<br /> Mais para ti eso de pecar...que tonteria. Supoño que co transmoderno que eres, pobre lenín...incapaz de ir a un Cabaret. A vida J. non é un cabaret e sobre todo para quen traballa arreo por algo no que creo, para algúen así o cabaret é unha vivencia non un mero lugar de desrepresión. Divirtete, entretente entre cantos e sereas, algúns tapanse os ouvidos para non escoitalas e seguir o seu camiño. Mais por favor, non volvas facer nunca tanto dano a unha persoa que non o merece. reflexiona.Practica algo a empatía e así os teus personaxes adequiriran psicoloxía, e non serán atemporais.E tí na tua vida cotidana enriqueceras entón a túa experiencia. Se etico, un pouco mais ético e decatate se te excediches, e se é así, pide perdón, ante ti mesmo, ante o ofendido e ante os que observamos porque ao final, quen peor vai quedar es tí, comprendes!<br /> JAUREGUIZAR O VERDUGO DE CANEIRO<br /> E estamos no tempo das victimas<br /> tempos en que cada quen tenta sacar a luz as victimas dos seus enemigos.<br /> JAUREGUIZAR NON SEXAS TAN NAZI
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 416
Publicité