Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
17 novembre 2006

CASE QUE ASINTO

Diego Ameixeiras: "Galicia é un país tremendamente conservador. O pensamento reaccionario está instalado navida social, cultural e política, e hai mesmo un respecto relixioso pola tradición literaria que me asusta moito. Desgrazadamente, o único que parece cambiar neste país é o clima, pero aínda así teño a esperanza de que comencen a ocorrer cousas interesantes logo do remate dos botellóns". Asinto, Diego, mais eu nin sequera teño esa esperanza.

Publicité
Publicité
Commentaires
J
Larvós, penso que vostede atinou no centro da diana: hai máis debate sobre as afirmácións de Ameixeiras e Moure que sobre as de Ferrín. Os primeiros carecen de parroquia, o segundo escribe para a súa parroquia.
Répondre
J
Mario, levo poucas follas desa novea, pero discrepo de vostede. Tamén de que a literatura deba estar feita de grandes ideas: abonda con que estea feita de grandes suxestións. Para as ideas xa está a filosofía. Aínda lembro o fondo e reflexivo aburrimento no que me mergullaban a literatura de Sartre. Prefiro os golpes directos de Camus.
Répondre
L
mario lanza:<br /> <br /> Chamasme pelota que nin que eu Ameixeiras fose o meu xefe e eu tivese comisión nas ventas. Simplemente é un escritor que me gusta. E sería moi de agradecer poder dicilo sen maiores explicacións. A ver se agora vai haber que ser hipercrítico e mirar todo por riba do ombreiro para demostrar a túa ><br /> <br /> Eu creo que a súa escrita é moi fresca e libre; moi axeitada para que se identifique con el a xeración a que eu pertenzo. As súas opinións, por outra banda, son do máis sensatas. Non sei a que ben tanto escándalo. Creo que é todo un síntoma da situación do > que chamen máis a atención e esperten máis polémicas as declaracións de Ameixeiras ou Moure que o último delirio guevariano-jomeinista de Ferrín.<br /> <br /> Tres segundos de memoría, so pola anécdota dos pantalóns de pitillo e os espermatozoides Omega 3, xa merece o premio Xerais.
Répondre
B
as opinións de Ameixeiras parécenme atinadas, non hai moita xente que diga o que alguén tiña que dicir. linlle Tres segundos de memoria, e ten momentos interesantes.
Répondre
M
parecenem as opinións anteriores, moito de peloteo, eu lin a novela, e a verdade, de literatura nada. Tardarei en coller outra novela que veña por esa canle.<br /> Sobre os tempos que vivimos e particularmente aquí, hai opinións moito interesantes, que non son extrañas ao que esta a pasar en todas partes.<br /> As opinión de Ameijeiras son demasiado, perdóneseme, superficiais.
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 435
Publicité