Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
7 mars 2007

FALANDO EN PRATA

Ernesto Vázquez acerta de cheo nun seu comentario no blog do Levantador:

"Eu acho que S. Jaureguizar tem razão -e não é de agora que pense- em muito do que diz e provoca sobre este tema do mundo editorial.

Ele é um profissional, ou quando menos a isso aspira, como Rivas ou Yolanda Castaño. Para mim são dos poucos que sabendo o que há tratam de viver, do que há, analisando friamente o ecosistema, sem contos, patriotismos ou ridiculismos snobistas nos que há muito tempo andamos ancorados.

É uma estratégia individual que eu não compartilho (pois acho que a longo prazo e para o coletivo é perigosa) mas que entendo e prefiro a muitas outras de laio, desespero, amadorismo de funcionários progres e final dependência da administração. Falta dinamismo, profissionalismo e sobram editoras, escritores amadores e livros.

Para além, hoje por hoje, o espetáculo é parte do negócio editorial, quem isso não entenda é que não sabe de comércio de livraria".

Publicité
Publicité
Commentaires
B
1000 euros mensuais xa me parecería moito para todo iso que di. pero eu non coñezo o terreo e vostede parece moi seguro.<br /> algo que tamén debo aclarar, e que dei por sobreentendido cando fixen a pregunta, é que me refiro a vivir da literatura sen perxuicio da propia carreira literaria. Chesi, nesa entrevista á que achega un link aí arriba, di algo moi interesante e no que non sei se reparou: afirma que podería vivir da literatura (supoño que se refire tamén a esa serie de actividades que enumera vostede), pero que entón non lle quedaría tempo dabondo para ler nin para escribir.
Répondre
J
Semella que o que non se explica son eu. Pódese vivir de escribir en galego. Si. Falamos de cantidades que non pasen moito de 1.000 euros ao mes, claro; non de ter un chalet nas Azores. Iso pode saír de charlas, colaboracións en prensa, cursiños, clases particulares de literatura creativa, quións, etc. campo hai, o caso é ir atopándoo. E repare en que non falei de dereitos de autor porque, malia esa sona de que estamos todos subvecionados é de onde menos se tira. E, en todas esas actividade que lle mencionei, precísase dunha certa posta en escea.
Répondre
B
velaí unha das razóns polas que nunca me puxen a escribir en serio: non se me entende ben.<br /> non esaxeraba nada. xa advertín que non ía co coitelo por diante. con este último comentario optei por ser directo, anque a pregunta xa lla formulara varias veces antes.<br /> é pregunta limpa. vostede di que se pode facer, e eu pregunto cómo. linlle algunha entrevista e algún post neste blog, pero a explicación redúcese a xeralidades.
Répondre
J
Brautigan, entendo que esaxere para defender os seus argumentos, pero un escritor non pode pensar unicamente na caixa porque a literatura non é un negocio. Se pensase unicamente na pasta, dedicaríase a outra cousa máis rendible. A respecto de Camilo Franco, eu interprétoo ao revés: primero vai o feito (escribe un libro breve) e logo elabora a xustificación (a literatura é mellor breve). Camilo é un tipo de talento desmesurado como escritor, pero non comparto as súas ideas sobre o asunto. Hai un dito, moi de escritor, moi tópico, que di que a estensión dun libro pídecha o propio libro. Ás veces ata é certo.
Répondre
B
resumindo: cál é o plan?
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 416
Publicité