Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
14 février 2008

UN ACTO DE AMOR

A miña muller sempre me reñe por facer estas campañas, mais dado que hoxe é o Día dos Namorados, voulles pedir a aqueles de vostedes que sexan membros da AELG que pepetren un acto de amor, se interesen por Plastilina nos pulmóns, e voten por el como candidato aos premios da entidade na categoría de LIX. Poida que eu non o mereza; pero Nacho Chao, si. Prometo un bico zumento na fronte a quen cometa o que lles solicito.

Publicité
Publicité
Commentaires
L
Vin, vin. É que me dá un moooooorbo!<br /> <br /> Sorte, rapaz!
Répondre
J
Non me negará, Land, que se viu tentado polo do bico. Moitas grazas
Répondre
L
Pois eu votarei polo Santi Jaure, qué carallo. Un día é un día e un peso gástase!
Répondre
J
¡Home, señor Pawley! ¡Non me veña sementar nesta terra para que colleite outro!<br /> http://www.culturagalega.org/noticia.php?id=10628&soportal=lg3<br />
Répondre
J
¡Hui! Coa suba das hipotecas...
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 435
Publicité