Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
10 décembre 2008

"EU FAGO LITERATURA POPULAR, NON INTELECTUAL"

"Eu fago literatura popular, non literatura intelectual. Entón si, sempre intento que a novela teña ritmo, paréceme unha cuestión fundamental, de feito é moi habitual que unha vez feitas as recorte moito para que non perdan ritmo, e logo hai un elemento segundo que son as intrigas, porque as intrigas sempre tiran dos lectores, e sempre meto algo que haxa que descubrir".

"Hai demasiado escritor de tese, facendo unha gran teoría na súa novela, cunha linguaxe moi profunda, moi barroca por outra parte, e todo isto consigue aburrir aos lectores".

Publicité
Publicité
Commentaires
J
Apunto a recomendación. Soamente lle lin un conto dun recompilatorio dos 'mozos canibias'. Comezaba nunha noite, cun rapaz saltando o valado dun zoo e caendo sobre algo que provocou un feixe de estalos: era o esquelete dun canguro. Estarrecedor, magnífico.
Répondre
A
Permítame recomendarlle Non teño medo /Io non ho paura de Ammaniti. Eso é coller a un lector pola solapa e non soltalo ata o final. Mamma mia. Intelectualidade cero cero: narración pura e dura. Sen concesións.<br /> Vale calquera outra do caníbal ese.
Répondre
J
Eu nin a medias nin a enteiras, pero hai persoas que miran cara arriba para mirar artistas e iso me indigna, porque eu non miro cara arriba aos mecánicos de coches e fan un traballo máis importante co meu.
Répondre
O
"(...) odio que se nos mire aos escritores coma se levitásemos permanentemente".<br /> <br /> Daquela vostede levita pero esporádicamente.
Répondre
J
Desculpe, logo, que non a entendese.
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 427
Publicité