Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
23 décembre 2009

OS ESCRITORES TAMÉN QUEREN FERRÍN

Ferrín está pasando de maioría absoluta a unanimidade no noso sistema literario.

Publicité
Publicité
Commentaires
J
En todo este debate hai que ter en conta dúas cuestións: Ferrín é un dos principais columnistas do Faro (en directa competencia coa Voz) e carece de dependencias a respecto da Xunta. Seica que ten un discurso político moi marcado, pero non imos descubrir destas alturas que nin é parvo nin tan fanático como para converter a RAG na oficina de prensa da Baader Meinhof. O noso futuro presidente ten un argumentario político e outro cultural e sorprenderíame que os mesturase.
Répondre
T
Faro de Vigo: "Marta Rivera de la Cruz, valora "la enorme valía" de Ferrín como escritor".<br /> <br /> Marta Rivera de la Cruz en su blog: "En el viaje a ninguna parte, Sastre se llevó de compañero de fatigas a un gallego, Xosé Luis Méndez Ferrín. Ya sé, ya sé que a la mayoría el nombre no os suena. A los gallegos nos suena a todos, porque llevan años dando la matraca con que es un genio y un ejemplo de lasletras universales, y la leche en bote, y todos los años lo proponen al Nóbel, toma castaña - y todos los años, supongo, se organiza el mismo descojono en Estocolmo cuando llega la candidatura que pretende poner al pobre Ferrín al nivel de Camús, Doris Lessing o García Márquez. Lo cierto es que, de Piedrafita para allá, a Méndez Ferrín no lo conoce ni Dios bendito. Pero no se lo digáis a los que quieren que le den el Nobel, no se vayan a llevar un disgusto".<br /> <br /> http://blogdemartariveradelacruz.blogspot.com/2009/06/fin-de-semana-al-sol.html<br /> <br /> Alguén dixo cinismo?
Répondre
B
Non hai tal unanimidade: Luis Vensoso, desde a Grande Voz, tamén receia do de Vilanova. Ao parecer, o seu patrono, non foi consultado no que diz respeito.
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 427
Publicité