Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
29 janvier 2010

BARREIRO: "LA CULTURA GALLEGA VENDE MÁS POR GALLEGA QUE POR CULTURA"

Xosé Luís Barreiro, en La Voz: [Yo también creo que, a pesar de sus brillantes y competitivas excepciones, la cultura gallega está ensimismada, que vende más por gallega que por cultura, que está llena de tutores que nos dicen lo que tenemos que hacer y adónde debemos ir, que gira siempre sobre los mismos temas, y que necesita un baño de internacionalización, pluralismo, diversidad y desacralización. También estoy convencido de que la cultura padece un desequilibrio literario que la llena de moho, y que está presa de la condición de hirmensul de la nación gallega que -en detrimento de una Galicia real que se expresa en la ingeniería, la medicina, el cine, la música clásica, la arquitectura, la historia, la pirotecnia y el periodismo- se han atribuido los escritores. Creo que la confusión subyacente entre la cultura gallega y la cultura hecha en gallego, o sobre temáticas con marchamo de galeguidade, empieza a ser perniciosa. Y creo que a la cultura gallega le hacen mucha más falta los revulsivos que las medallas, los críticos que los aduladores, y los posmodernos que los clásicos serodios.]

Publicité
Publicité
Commentaires
U
Pois o que eu deduzo do artigo do señor Barreiro é que leu ben pouca literatura galega actual. Non lle viñan mal dúas semaniñas de descanso lendo unha selección de literatura galega dos últimos cinco anos. Sei que había mudar a súa opinión, na que só atopo unha variante de tópicos moi, moi resesos sobre a nosa literatura.
Répondre
S
Menos collóns, señores, e máis razóns: que son para Barreiro "clásicos serodios"? e aínda máis... que son "clásicos"? Agora que me explique, por favor, que son posmodernos e logo falamos.<br /> <br /> Un saúdo de alguén que non ten collóns.
Répondre
P
Con dous collóns, o Barreiro, sí señor. E con toda a razón.
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 427
Publicité