Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
7 février 2010

VARELA. " A CULTURA GALEGA ESTÁ TAN SUBVENCIONADA COMA CALQUERA OUTRA"

ROBERTO VARELA recoñécelle a Iago martínez, en Xornal: "A cultura galega está tan subvencionada coma calquera outra, niso non somos nin máis nin menos. Quizais o que lles molestou aos editores foi o de que se producen demasiados libros. (...) Non sei por que os editores se sumaron a esta campaña, a esta carta, pero nós temos unha excelente relación con eles. Estamos no mesmo carro, pero eu teño a responsabilidade de adoptar unha política. Non podo facer o que todo o mundo me di que teño que facer. Dende o diálogo, pero teño esa responsabilidade. O que quero que quede clarísimo é que non considero pexorativamente a cultura galega. É un sambenito que me queren colgar, pero é falso. O nivel de calidade da cultura galega é moi alto. A miña vantaxe comparativa con relación ao resto é que eu teño clara a visión que hai de Galicia no exterior porque a vivín durante vinte anos, e é mellorábel".

Publicité
Publicité
Commentaires
C
A frase literal de GRW era "vaiamos polos que lles doen". O comentario, o mesmo.
Répondre
C
Fiuuuu. Vaiamos polos ques doen. Onde escoitei consignas semellantes?
Répondre
G
o máis curioso deste señor tan cosmopolita é q sempre fai fincapé no tema do exterior, cousa que comparto, pero os feitos son teimudos e din outra cousa: limitaron moitísimo o orzamento en proxección exterior (en música, en BD, no libro...)<br /> <br /> por outra banda, só quería dicir que este señor non debe ser o obxectivo: el tropezou aquí e ha seguir a tropezar, pero as persoas que teñen unha estratexia para rematar coa cultura e coa lingua galega son outras. non mallemos en varela porque sexa feble (o pp háo deixar caer cando xa non o precise). vaiamos polos que lles doen: jesús vazquez e logo o propio feijoo.
Répondre
J
O rapaz é divertido, non serei eu quen o anime a deixar de meter os fuciños no Cabaret
Répondre
O
Quererás dicir, Jaure, que ten unha mesma opinión para todo. Don't feed the troll.
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 429
Publicité