Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
16 juin 2010

IOLANDA ZÚÑIGA: "NON SINTO QUE VAIA RENOVAR NADA"

Montse Dopico entrevista a Iolanda Zúñiga: [Das novelas como a túa, como as doutros autores e autoras que utilizan esa técnica de introducir fragmentos de elementos da nosa realidade: os medios, as novas tecnoloxías.. chámaselles ás veces textos posmodernos. O xurado viu nesta obra un chanzo máis na renovación da narrativa galega. Se cadra vós, só tratades de reflectir o que vedes...

Estou de acordo contigo. Eu non sinto que vaia renovar nada. O que escribo é algo que xorde de maneira natural, pola vida que me tocou, os empregos que tiven..., non me sairía doutro modo. Ao que conto vaille moi ben o ritmo rap, que é algo que está na rúa...]

Eu si creo que Zúñiga vai renovar. Xa o fixo con Vidas post-it. Agardo moito de Periferia

Publicité
Publicité
Commentaires
J
O tempo da revolta élles propio, pero, si, non meten ruído.
Répondre
D
Paréceme ben que se procure algo de frescura. É mellor ca outra novela sobre o 36 e as súas consecuencias. Pero recunco: como diría un castizo, faría falta algo de "mala leche". Menos corrección. Estes narradores "novos" siguen tendo o mesmo problema cós menos novos: que son moi correctos, moi positivos, moi solidarios... Zorrégalle aí algo, cona, que non fai mal.
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 430
Publicité