Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
27 septembre 2010

BRET EASTON ELLIS: "NUNCA JUZGO A MIS PERSONAJES"

BRET EASTON ELLIS, en conversa con Carmen Sigüenza: ["Yo nunca juzgo a mis personajes. Escribo desde el sentimiento. Y mis personajes no son frívolos sino gente dañada que ha sufrido. Todos mis libros están escritos habiendo conocido el sufrimiento. Mis novelas están basadas en el dolor. Aunque después, escribir es una liberación. Es una terapia maravillosa"]

O debut deste autor aínda me xira na cabeza. Nunca esquecerei ese rapaz tan aburrido de todo e que se odia tanto que sae da casa e tira pedras contra o seu propio tellado.

Publicité
Publicité
Commentaires
O
Eu non, quixen lela este verán pero a miña biblioteca extraviou o exemplar.
Répondre
J
Eu non lin ningunha das dúas. Sorpréndeme que ningún de vostedes cite 'Glamourama'. Eu téñoa sempre na casa a piques de ler porque o xeito no que escribo é debedor de Easton Ellis e de Douglas Copeland. Lérona?
Répondre
O
É curioso, a min a súa primeira novela non me dixo gran cousa. De feito, toda a súa obra previa a American Psycho paréceme unha preparación para esta, que sendo moito máis irónica, consegue darlle unha forma nova a todo ao anterior. A partir de aí o autor decidiu xogar a facer de si mesmo. A min Lunar park gustoume pero está por ver canto se pode manter esa actitude. Lerei esta nova novela con interese.
Répondre
F
O parágrafo ao que me refería era o final.
Répondre
F
O parágrafo ao que me refería era o final.
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 416
Publicité