Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
27 octobre 2010

MANUEL RIVAS: "O QUE LLE FIXERON A SUSO DE TORO FOI UNHA CABRONADA"

MANUEL RIVAS, en El Progreso: [O que lle fixeron a Suso de Toro é unha cabronada. Houbo quen celebrou que deixe de escribir. Eu non creo que vaia deixar de facelo, estou certo de que vai renacer como outro escritor. Tony Faraldo que vivía en Galicia fuxindo da Guardia Civil. Marchou para Granada e alí empezou a escribir cun seudónimo en árabe e foi feliz.

Eu son un desxenerado. Síntome preto de Rafael Dieste, de Blanco Amor,... preto do exilio. Eu non funciono por quintas. Hai un esforzo inútil de provocar nos máis novos que maten ao pai. Está ben no caso do pais, pero non dun escritor máis vello.]

Publicité
Publicité
Commentaires
J
Si, eu teño esa teoría, pero Rivas foi elegante e non quixo entrar no asunto. Marchou polo asunto de que non cría nas xeracións, e, tras dúas voltas, houben de renderme.
Répondre
S
Dicía precisamente porque ese argumento xa o lera eu neste cabaré.
Répondre
J
Coñece vostede mellor ca min a humildade do personaxe. A pregunta recurteina, pero viña asegurar que el estaba no cumio da literatura galega porque sabía interpretar os tempos e escribir o que a sociedade lectora lle pide. Unha virtude da que carece Suso de Toro, o que, para min, explicaría o declive do compostelán.
Répondre
S
Despois de dúas preguntas para asegurarlle que era o escritor que retrataba a Galicia actual, deuche a razón ou non?
Répondre
X
Entrada chuzada!. Toda a cultura galega no novo chuza.gl
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 427
Publicité