vendredi 25 mars 2011

BOYERO: "NO SÉ SI ERA BUENA O MALA ACTRIZ, ERA IMPOSIBLE ESCAPAR A SU CAMPO MAGNÉTICO"

CARLOS BOYERO, en El País, sobre Elizabeth Taylor: [Cómo no enamorarse de ese rostro increíble, de ese cuerpo armonioso y sensual durante tanto tiempo aunque perteneciera a una mujer bajita, de esa chica que podría simbolizar a la soñada hembra que supones a tu lado mirando la luna. Y no sé si era buena o mala actriz, pero era imposible escapar de su campo magnético. Consintió a los 34 años que Mike Nichols la filmara gorda y borracha, desgarrada y adúltera, haciendo méritos al lado de Richard Burton, su sadomasoquista y... [Lire la suite]
Posté par Jaureguizar à 23:53 - Commentaires [0] - Permalien [#]

vendredi 25 mars 2011

REGUEIRA: "FERNÁNDEZ PAZ E DOCAMPO DEBERÍAN ENTRAR NA ACADEMIA; NON POR ESCRIBIR LIX, SENÓN POR SER MAGNÍFICOS ESCRITORES"

Xosé Luís Regueira, elexido como académico da lingua, asegura que «eu non vexo que un sector de novelistas fronte a outro de lingüístas, vexo xente que traballa polo galego». Opina que o feito de de que "ingresasen Agustín Fernández Paz ou Xabier Docampo sería unha honra para a Academia, pero non por ser autores para rapaces, senón por ser magníficos escritores".
Posté par Jaureguizar à 23:40 - Commentaires [0] - Permalien [#]
vendredi 25 mars 2011

ENTIDADES DE XESTIÓN: A AUDIENCIA DEVOLVE O CANON A 2006

Público: [La plataforma de entidades de gestión IBAU y Copy España, patronales que agrupan a SGAE, Egeda, Aisge, Cedro, Agedi, AIE y Dama, insta al Gobierno a regular con la máxima urgencia el canon digital. Así, aseguran en un comunicado, al declarar la Audiencia Nacional nula la Orden Ministerial del 2008 vuelven a estar vigente las tarifas del 2006. Además, apuntan a que el fallo no cuestiona la legalidad del vigente sistema de copia privada, sino el procedimiento técnico seguido en su tramitación por la Administración.
Posté par Jaureguizar à 02:08 - Commentaires [0] - Permalien [#]
vendredi 25 mars 2011

A QUEN COÑECEMOS? FRASE GALEGA PARA RESOLUCIÓN DE CONFLITOS

A QUEN COÑECEMOS? Velaí a frase galega para a resolución universal de conflitos. Cando temos que conseguir un coche a bo prezo ou cando temos que matricular os nosos fillos no colexio non nos preguntamos pola documentación que podemos achegar nin sequera nos molestamos en fuchicar en centos de páxinas web, senón que empezamos a repasar o catálogo de primos e amigos e mesmo de primos de amigos que temos na entidade ou no organismo en cuestión. A comunidade internacional vai avanzando torpemente no asunto libio porque non se... [Lire la suite]
Posté par Jaureguizar à 01:56 - Commentaires [0] - Permalien [#]