Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
19 août 2011

KIKO NEVES "A MIÑA NAI ARROLÁBAME COAS CANCIÓNS DA METRO GOLDWIN MAYER"

KIKO NEVES: [O día que morreu Steve Mc Queen chorei como nunca antes tiña chorado, chorei toda a noite e nunca souben o porqué.  En realidade non pasara nada. Nunca pasa nada. O día que morreu Steve Mc Queen chorei como nunca máis volvín chorar. Cando cativo a miña nai cantaruxábame aMcQueencapao me deitar as cancións da Metro Goldwin Mayer. Nunca soubo que querian dicir esas cancións. O día que morreu o meu pai, na miña casa non chorou ninguén. A miña naixa non quixo volver ver as películas que botaban na televisión. Agora vai ao cemiterio]

Publicité
Publicité
Commentaires
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 435
Publicité