Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
14 octobre 2011

ANDRÉS TRAPIELLO TEN CARA DE ANTEPASADO

trapielloAndrés Trapiello ten cara de antepasado. Non digo eu que escriba coma un antepasado, que tamén. A penas teño información sobre el. Seica escribe diarios e mesmo ousa editalos. Hai que ser moi antepasado para escribir e facer públicos diarios nestas alturas de redes sociais, pero el é un señorón polo que non pasa o tempo, expresada a frase no seu sentido máis inmobilista. Nunca lle concedera unha lectura ata onte, en que me crucei cunha reflexión súa en La Vanguardia e fixen una paradela. O seu artigo está trazado a brochazo co tópico superado como única color. Desprezar o nome centenario dun xornal apelidándose Trapiello, marabillarse do atraso galego de hai trinta anos sendo de Manzaneda de Torío e de 1953, acáeseme coma evidencia dun pensamento denso coma un mantecado de Astorga ou como unha insensatez.

Publicité
Publicité
Commentaires
J
Eu vin a mostra de Rodero no CGAI e encantoume. Interpreteina coma unha referencia a un tempo e un lugar, non a que ela vise así Galicia en conxunto.
Répondre
W
Asumimos todos que o Trapiello é un impresentabel. QUe non merece mais comentario. O que me sorprende é que ninguén dixera antes nada da mostra de García Rodero, na que se basea o texto do ínclito, e que (disimulen o autombomo) eu xa supoñía que podía rematar nalgo así http://cccp.blogaliza.org/2011/01/12/garcia-rodero-no-cgac/
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 416
Publicité