mercredi 29 juillet 2015

LA CONFERENCIA DE ARTAUD EN EL PARÍS DE NOIA

Galicia tiene dos almas, como cuando Arzalluz reinaba con soberbia y sagacidad en el PNV. La mitad de los gallegos, con sus primos y cuñados, es seguidora de la Orquesta Panorama y la otra mitad, con sus adolescentes y sus suegras, es seguidora de la Orquesta París de Noia. (Arestora en Cosmonauta con Vértigo)
Posté par Jaureguizar à 13:01 - Commentaires [1] - Permalien [#]

mardi 28 juillet 2015

NUNCA BESÉ A MAO TSE TUNG

A mi mujer no le gusta la geografía. "¿Cuándo vas a quitar esas montañas de libros que hay por el suelo?", me reprochó hace unos meses con un tono airado, que dejaba poco margen a que el interrogante contuviese dos opciones a escoger. No tardó en llamar al carpintero, un señor británico, delgado y tan gallego como Alec Guinness, para que hiciese unas estanterías. (Arestora en Cosmonauta con Vértigo)
Posté par Jaureguizar à 14:07 - Commentaires [0] - Permalien [#]
samedi 4 juillet 2015

A VOSTEDE TAMPOUCO LLE GUSTA, VERDADE?

Galicia tomou en serio a arquitectura soamente dúas veces na súa historia: na primeira deu o románico; na segunda, o barroco galego. O historiador Ramón Villares tenme falado dese tempo no que Galicia refulxía, no século XVII. Estou por non acreditar en que foramos algunha vez un país rico, pero Villares é un sabio e abóndame a súa palabra. A maiores, conservamos os fósiles pétreos dos marabillosos pazos e igrexas do noso barroco. O románico quedou lustroso no país e mesmo demos moldeado un barroco particular. A complicación... [Lire la suite]