Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
11 novembre 2008

SOMMERSET MAUGHAN E BELLOW NUN TURCO

O que máis me desconcerta é que me conviden a un restaurante de cocina fusión: podes ser unha gloria ou un desastre. A miña muller celebraba que lle pasaran a nova tempada norteamericana da súa serie favorita e convidoume a cear. A cousa logo resultou agradable porque era cernadamente turca: unha ensalada de cus cus un chisco fría de máis, pero saborosa, e un kebap de xato en pan dürum moi respectable. Eu antes contáballe as miñas novelas á miña muller no coche, para que non escapase, pero hai dous anos e medio o falangueiro de Antón impídemo. Aproveitei logo para informala da miña novela para adultos, da que existía un borrador de 35 folios ao que lle faltaba un final porque tiña un vurullo que non daba desenvurullado. El axudoume cunha solución sinxela e racional: efectiva. A obra bótase do ton das miñas anteriores e ten máis que ver con Julia de Sommerset Maughan ou con A autêntica de Saul Bellow.

Publicité
Publicité
Commentaires
J
O restaurante, chámase Kismet e está na rúa Galera.<br /> http://a-coruna.salir.com/kismet/opinion/20262<br />
Répondre
B
Vale, mestre. Ou maître????
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 440
Publicité