Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
30 avril 2010

SUSO DE TORO: "A MIÑA FIGURA DE ESCRITOR NON TEN LUGAR"

SUSO DE TORO: [Resumindo, a miña figura de escritor, o autor que vai tecendo unha obra, xa non ten lugar. Neste tempo sen memoria, perpetuo presente, só cabe a novidade e todo é espectáculo. Desde os límites da literatura galega podemos pensar que iso non acontecerá pois é unha literatura de autor: un erro. É un cambio profundo na nosa civilización e -cómo non había ser así- aféctanos igualmente.]

Publicité
Publicité
Commentaires
D
Non sei se me pasa a min só, pero teño a impresión de que a noticia da retirada de De Toro tuvo certo "impacto mediático" porque é un dos dous escritores galegos máis coñecidos hoxe. Non sei se sucedería igual se anunciara a súa retirada un narrador cun par de libros publicados e 300 exemplares vendidos, ou calquera poeta. Témome que se trata de prestixio non tanto literario coma mediático.<br /> Tampouco comprendo por que afirma que Madrid non recoñecera como españois ós autores galegos. Eu coido que é o revés: que son os autores os que non queren chamarse españois. Agora din en Cataluña que españa a odia. Non deben ter reparado nas consecuencias de lemas coma "Catalonia is not Spain".
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 436
Publicité