Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
3 décembre 2009

CALVEIRO "NON EXISTE UN DEREITO FUNDAMENTAL Á BANDA ANCHA"

Marcos Calveiro, avogado: "Non existe dereito fundamental ningún a ter unha conexión de banda ancha, nin no capítulo II Constitución Española nin na Declaración Universal de Dereitos Humanos hai tal, só faltaría".

"Algo fede nesta historia cando ata os neocons de Genova rachan as vestiduras ante o que califican de censura e atentado contra a liberdade de expresión."

Publicité
Publicité
Commentaires
O
O que probablemente é o humorista gráfico máis lúcido do momento, Manel Fontdevila, ve o asunto así:<br /> <br /> http://blogs.publico.es/manel/1695/mas-de-lo-mismo/
Répondre
J
Deiteime ás 11.15, pero alá vou
Répondre
F
Non me mande aos aproveitóns ao meu bar, que me arman moito balbordo. <br /> Se le isto antes de deitarse, xa sei que madruga, pasese pola miña barra ás 00.01 e terá unha primicia, convido eu.
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 436
Publicité