Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
13 septembre 2010

UN CIGARRO NO BALCÓN

Esta noite era unha data importante para o meu pai. Veu visitarme. Eu estaba sentado onda el, nun sofá verde botella que temos no salón de Ribadeo. Falabamos ás escuras.Vestía un albornoz branco á miña dereita, coa perna delgada cruzada sobre outra perna delgada. A súa cara continuaba sendo a da satisfacción perenne co mundo. "Aita, son las dos de la mañana; tienes que acostarte". "No, sólo quiero que me traigas un vaso de auga porque tengo la garganta seca. Después, fumaré un cigarro en el balcón".

Publicité
Publicité
Commentaires
J
Internet é unha cousa estupenda; permite, por exemplo que vostede e máis eu intercambiemos opinións. O da data foi erro meu, que non o contei ben. Teño un blog de soños, Seis Horas, o que non teño é tempo para atendelo.
Répondre
D
Ve o que lle digo de internet? Un dos seus efectos máis demoledores é o efecto lectura rápida. Non reparara na data do artigo.<br /> De tódolos xeitos, coidaba que vostede deixaba por escrito os seus soños noutro blog.
Répondre
J
moitas grazas, meus. O meu pai morreu en xaneiro. Iso que conto é un soño que tiven con el e que me fixo gracia porque era exactamente o que me diría el se estivese vivo.
Répondre
A
Unha fonda aperta.Como se dicia antes, que a terra lle sexa leve.
Répondre
D
As miñas condolencias, e que ó final da viaxe lle espere, polo menos, un bo hotel.
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 436
Publicité