Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
17 mars 2013

UN COSTUME VINTAGE

1924 Dempsey and Firpo oil on canvas 129

 

As esceas que máis me prestan da película Marcado por el odio son esas nas que os amigos e veciños do boxeador Rocky Graziano seguen pola radio a evolución dos seus combates. Esas voces hertzianas remiten a un mundo antigo, no que a información circulaba por medios menos explícitos, no que se confiaba todo a un narrador. Eses xornalistas era quen de recrear en nós un pavillón polideportivo no que dous homes se golpegaban cun poderío que soamente o pintor George Bellows deu plasmado. Esa inquedante fascinación volveu visitarme nestes días atrás coa cámara enfocando unha cheminea sobre un tellado vaticano. Serviume para recuperar a emoción posterior ao pasamento de Paulo VI que precedeu á elección de Xoán Paulo I en 1978. O televisor en branco e negro alentaba a forzar a vista para discernir a cor da fumata. A Real Academia Galega tamén acertou a gardar a atracción do oculto. Méndez Ferrín contestou irado a unha xornalista que lle preguntou pola orde do día para o plenario no que marchou. A carraxe provocoulla que coñecese un documento que el presumía privado. A opacidade ten o encanto dos costumes vintage. Outros usos son novidosos e escasos, pero que parecen antigos e xeralizados. Por exemplo, dimitir cando un percibe que lle chegou o tempo. Esa práctica uniu a Bieito XVI, Méndez Ferrín e varios membros da executiva da UPG. Nunca tal pensara.

Image. Dempsey and Firpo (oil on canvas. 1924) George Bellows

Publicité
Publicité
Commentaires
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 435
Publicité