Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
20 décembre 2005

COMO CONSECUENCIA

A Noite da Edición serviume para comprobar que hai persoeiros da cultura que len este blog e, como consecuencia lóxica, non me falan, e para coñecer os dous anuncios que van animar a ler libro galego na TVG e, como consecuencia, non animarán. Os anuncios son axeitados para que os aletrados dos anos 80 entren en contacto coa nosa literatura; non sei se a intención estética é retro ou é que lles saiu así. A animación á lectura debería centrarse en potenciar os clubs de lectores axudándoos coa compra de libros e a presenza de autores. Non creo que ninguén vaia merca un volume por ver pasar un bus cun anuncio.

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Non me poña "cachondo", Xosé Antón.
Répondre
X
Que ninguén se engane: O único marketing que funciona na literatura é o "boca a boca"
Répondre
G
Xa me decato, Santiago, xa me decato. Pasa unhas felices festas. Unha aperta moi forte.
Répondre
C
Animación á lectura? Dos prospectos dos medicamentos.
Répondre
R
Voçe nâo me reconhece!<br /> Tem tantas!
Répondre
O CABARET VOLTAIRE. Seit 2005.
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
2 abonnés
Visiteurs
Depuis la création 303 436
Publicité